loading...
دفتر پيشخوان خدمات درفول
Amin بازدید : 666 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (2)

دفتر پيشخوان خدمات دولت

ارايه كليه خدمات مربوط به خدمات اداره مخابرات،همراه اول،رايتل(سيم كارت تصويري) ،پست،پرداخت قبوض،افتتاح حساب و دادن دسته چك و كارت عابر بانك از بانك پست بانك، خدمات امور مشتركين اداره گاز،خدمات امور مشتركين اداره برق،خدمات اينترنتي،فروش بليت اتوبوس با سرويس (vip)،فروش بليت قطار،فروش بليت هواپيماو.........

با مديريت :اقاي امين نورابادي

ادرس: بلوار پيام اوران روبروي شهرداري منطقه 1

تلفن تماس:09377796106

تلفكس: 06415260665

 

Amin بازدید : 61 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (3)

بالاخره پس از كش و قوسهاي فراوان سيم كارت رايتل در دزفول فعال شد و كليه هم شهريان عزيز ميتوانند از خدمات اين سيم كارت (مكالمه تصويري،مكالمه صوتي با كيفيت،سرعت بالاتر،اينترنت پر سرعتadsl،وارسال smsانبوه) استفاده نمايند سيم كارتها رايتل در سه نوع اعتباري ،دايمي،وديتا مي باشد لازم به ذكر است كه تعرفه هاي ان همانند شركت ايرانسل بوده و هزينه اينترنت ان كمتر از دو اپراتور قبلي (همراه اول و ايرانسل )مي باشد همشهريان عزيز جهت سفارش اين سيم كارت ميتوانند به ادرس دزفول بلوار پيام اوران روبروي شهرداري منطقه 1 دفتر پيشخوان خدمات دولت اقاي نورابادي مراجعه نماييد همچنين جهت اطلاعات بيشتر با شمارههاي 09377796106 و 06415260665 ميتوانيد تماس حاصل نماييد

Amin بازدید : 17 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

در حالی که اعلام تعرفه‌های جدید همراه اول و هم کدی تلفن ثابت طولانی شده است، معاون وزیر ارتباطات گفت: تعرفه‌های جدید از ابتدای تیرماه اجرا می‌شود.

محمدعلی فرقانی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود تعرفه‌های جدید مخابراتی از تیرماه اجرا می‌شود، گفت: تعرفه جدید یکنواخت 515 ریال برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه همراه اول از ابتدای تیرماه اعمال می‌شود.
وی افزود: همچنین تعرفه هم ‌کدی تلفن ثابت نیز از ابتدای تیرماه اعمال می‌شود.
به گزارش فارس تعرفه جدید 515 ریالی همراه اول بنا بر اظهارات رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران قرار بود پس از ابلاغ یعنی از اول خردادماه اعمال شود.
با آغاز ماه خرداد اما تعرفه‌های جدید اعمال نشد و همراه اول در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اعمال تعرفه‌های قبلی در صورت‌ حساب‌های همراه اول علت این امر را آمادگی کامل و رسیدن به تعرفه‌ نهایی ذکر کرد.
از سوی دیگر هم ‌کدی داخل استانی در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفته و طی یک ماه گذشته علاوه بر دو استان قبلاً هم کد شده، کدهای استان قم نیز یکی شد.
علی‌رغم اجرای هم‌کدی در استان جدید اما هنوز تعرفه آبونمان هم کدی اعلام نشده است.
طولانی شدن مذاکرات بین مخابرات و وزارت ارتباطات در خصوص تعیین آبونمان هم کدی در حالی است که مخابرات ایران فعلاً صورت‌ حساب‌های استان قم را با تعرفه علی‌الحساب محاسبه می‌کند و به محض اعلام آبونمان هم کدی تعرفه‌های تلفن ثابت داخل استانی در سه استان تهران، البرز و قم افزایش خواهد یافت.
همچنین مخابرات منتظر اعلام آبونمان هم کدی برای شروع عملیات هم کدی در دیگر استان‌ها است.
اعلام تعرفه‌های جدید در حالی طولانی شده که روز گذشته یک مقام مسئول در گفت‌وگو با فارس از تصمیم دولت برای اعلام تعرفه‌های جدید پس از ماه خرداد خبر داد.
این مقام مسئول گفته بود تعرفه‌های جدید همراه اول و آبونمان هم کدی از تیرماه و پس از پشت‌سر گذاشتن ماه خرداد اعلام خواهد شد.

Amin بازدید : 27 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

دزفول قهرمان، شهر موشک‌ها و توپ‌ها و به قول عراقی‌ها «بلد الصواریخ»، در طول سال‌های دفاع مقدس صدها بار مورد هجوم و دشمنی حزب بعث عراق و ارتش اشغالگر او قرار گرفت و در طول ۲۷۰۰ روز مقاومت،۲۶۰۰ شهید، ۴هزار جانباز، ۴۵۲ آزاده و ۱۴۷ مفقودالاثر تقدیم اسلام و آرمانهای حضرت امام نمود.

 

بررسی عمق دشمنی و نفرت رژیم بعث عراق با این شهر کوچک و مذهبی، اگر چه موضوع این نوشتار نیست؛ اما واقعیت‌های تلخ و شیرینی را پیش روی محققان و کارشناسان امور نظامی و هنر پایداری می‌گذارد که بخشی از تاریخ مقاومت ناگفته مردم دلیر ایران در آن نهفته است.

 

از پیروزی انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای نبرد، دشمن ضمن امتحان و به کارگیری انواع سلاح‌ها علیه این شهر، مقاصد مختلفی را دنبال می‌کرد که بر اساس شواهد موجود، تصمیم او از اشغال تا جنگ روانی علیه مردم دزفول را طی نمود. دزفول در طول جنگ، ۱۷۶ بار توسط موشک، ۴۸۹ بار توسط بمب و راکت و ۲۵۰۰ بار توسط توپ مورد حمله قرار گرفت که از این رهگذر ۱۹ هزار و پانصد واحد مسکونی، اداری و آموزشی این شهر ویران شد. اگر چه شهرهای مورد هدف در الفبای ارتش عراق، تغییر، کم و زیاد و یا جابه جا می‌شد اما تا پایان جنگ، جایگاه «الف» هرگز از دزفول جدا نشد و این سوال بی پاسخ جنگ را تا کنون در ذهن‌ها باقی گذاشت.

 

جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۴/۳/۱۳۶۶ این شهر را به پاس حماسه مقاومتش به عنوان «شهر نمونه» معرفی کرد.

 

شهری افسانه‌ای در مقاومت و پایداری

 

آنچه که این شهر را شهری افسانه‌ای در مقاومت و پایداری نشان داده است و در همان سال‌ها حیرت دوستان و دشمنان را برانگیخته بود، جاری و ساری بودن جریان زندگی در زیر انواع تهدیدات و حملات بوده است. به طوری که شهادت عروس و دامادی در حجله، شهادت بیش از ۸۰ نفر در یکی از خیابان‌های شهر و شهادت دسته جمعی اعضای چند خانوار در یک حمله موشکی، شهادت ۱۳ نوجوان بسیجی در یک بسیج مسجد، نمونه‌هایی از این حضور بی وقفه است. از طرفی ذکر این نکته ضروری است که اکثر شهادت‌ها در زیر سایه انواع تهدیدات رادیو تلویزیونی بوده است که از قبل، دشمن در جنگی روانی برای ترساندن بیشتر مردم حملات را اعلام می‌کرده است.

 

این شهر کوچک با داشتن سه گلزار شهید در سه گوشه شهر اکنون نیز افتخار دارد که در فضایی روحانی و معنوی متاثر از فرزندان شهید خویش به زندگی مومنانه خود ادامه می‌دهد و همچنان پیشتاز در حمایت از دست آوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد.

 

بر دزفول چه گذشت؟

 

جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اگر چه رسماً از ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ آغاز شد؛ اما در منطقه دزفول چهره خشن خویش را از ۱۳ خرداد همان سال با ورود هواپیماهای جنگی عراق به آسمان این شهر و سپس با شلیک توپ و خمپاره در ۱۶ تیر ماه به پاسگاه‌های فکه و سمیده آغاز گشت. همچنین دشمن در ۲۵ شهریور ماه یعنی ۶ روز قبل از حمله سراسری پاسگاه فکه را به اشغال خود درآورد و با بمباران مواضع دشمن در این منطقه توسط ارتش ایران رویارویی نیروهای رزمی رسماً کار خود را آغاز کرد.

 

در روز ۳۱ شهریور ماه دشمن برای تسخیر شهرهای دزفول و اهواز، دو معبر «فکه – دوسلک- پل نادری- دزفول» و «شرهانی- عین خوش- پل نادری- دزفول» را در طرح مانور خود انتخاب کرد. دو لشکر ۱ مکانیزه و ۱۰ زرهی موظف بودند با عبور از رودخانه کرخه، اهواز را از شمال و دزفول را از جنوب محاصره و تصرف کنند. اگر چه این دو لشکر ظرف سه روز خود را تا کنار رودخانه کرخه رساندند و تمام این منطقه را به تصرف خود درآوردند ولی به دلایل مختلف از جمله مقاومت‌های مردمی از ادامه حرکت و تصرف دزفول باز ماندند.

 

شبیخون‌های مکرر نیروهای مردمی با پشتیبانی سپاه و ارتش در این منطقه تا اجرای عملیات فتح المبین ادامه داشت و نهایتاً با انجام این عملیات بزرگ، دزفول تا پایان جنگ از خطر سقوط در امان ماند.

 

دشمن از همان روزهای اول این شهر را به دلایل مختلف زیر انواع حملات هوایی، توپخانه‌ای و موشکی خود قرار داد و مردم زیادی را به شهادت رساند اما این شهر حتی برای یک روز از حرکت، جنبش و زندگی باز نماند. به اعتقاد نگارنده، قصد اصلی دشمن از این حملات، تا قبل از عملیات فتح المبین، زمینه سازی برای اشغال بوده و حتی در این خوش خیال دشمن بارها در رسانه های خود اشغال و پیوستن این شهر را به جمهوری عراق اعلام نموده بود. اشغال دزفول یکی از مهم‌ترین اهداف طرح کلی رژیم بعث بود که خوزستان را از ایران جدا می‌کرد. این موضوع بارها در بیانیه های ارتش بعث و سخنان فرماندهان آن آمده است.

 

«خونین‌ترین مقاومت مردمی» در طول جنگ مردم

 

حماسه حضور یکپارچه مردم خداجوی دزفول نه تنها در خلق «خونین‌ترین مقاومت مردمی» در طول جنگ مردم این دیار را توجهی جهانی بخشید، بلکه نقش موثر و بی بدیل آنها در پشتیبانی رزم تمام نیروهای مستقر در این منطقه در خلق حماسه رزمندگان در جبهه های جنگ در ضمیر رزمندگان غیر خوزستانی نیز ماندگار شد. علاوه بر آن تنها شهری بود که لشکری «لشکر ۷ ولی عصر (عج)»را اداره می‌کرد و حضور فعال و موثر خود را از جنوب تا غرب کشور نیز به نمایش گذاشته بود.

 

پس از عملیات پیروزمندانه فتح المبین و دور شدن شهر از تهدید اشغال و قطع حملات توپخانه ای، دشمن به منظور انتقام گیری از مردم، بر حجم حملات موشکی خود به دزفول افزود.

 

در جریان جنگ شهرها دشمن در کنار جنگ نفتکش‌ها و… تلاش نمود به صورت همه جانبه مردم مقاوم ایران را زیر فشار اقتصادی سیاسی مضاعفی قرار دهد لذا ضمن دستیابی به موشک‌های دور برد، تهران و دیگر مراکز استان‌ها را به لیست حملات شهری خود که بعدها آمار آن به ۱۲۷ شهر رسید، افزود. اما با انگیزه انتقام گیری، هرگز جایگاه «الف» از دزفول تنزل و یا تغییر نکرد.

 

لوح زرین امام و ملت به دزفول

 

این شهرستان که به سبب مقاومت هشت ساله خود در برابر هجوم موشک‌ها و توپ و خمپاره های دشمن بعثی به اسطوره مقاومت مردمی در جنگ مشهور است و لوح زرینی نیز در سال ۱۳۶۶ از مردم ایران دریافت کرده است، در زمان جنگ ایران و عراق آسیب‌های زیادی دید اما هرگز کسی قامت خم شده او را ندید و حسرت یک آه را برای همیشه بر دل دشمن نهاد.

 

امام خمینی(ره) به پاس پایداری مردم این شهر در همان سال‌ها فرموده‌اند: شما دزفولی‌ها امتحان دادید و از این امتحان خوب بیرون آمدید. شما دین خود را به اسلام ادا کردید.

عبدالرضا سالمی‌نژاد

Amin بازدید : 23 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش دزفول نیوز به نقل از دز ان ان :نخستین پرواز در مسیر اصفهان – دزفول ساعت هفت وسی دقیقه صبح روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه انجام می شود.

همچنین پرواز دزفول- اصفهان نیز همان روز و در ساعت ۱۴ انجام خواهد شد.

استقبال ساکنان شهرهای شمالی استان خوزستان از فرودگاه دزفول موجب شده تا شمار پروازهای داخلی این فرودگاه افزایش یابد.

هم اکنون پرواز دزفول – تهران و بالعکس همه روزه از فرودگاه دزفول برقرار است.

با توجه به ظرفیت بالای مسافر در شمال خوزستان، امکان افزایش شمار پروازهای فرودگاه دزفول و نیز برقراری خط پروازی در مسیرهای جدید وجود دارد.

Amin بازدید : 27 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، برای دارندگان وسایل نقلیه ۳٫۵ تن و با ظرفیت حداکثر ۹ تن گواهینامه پایه سوم، دارندگان وسایل نقلیه تا ۲۶ نفر ظرفیت و با ظرفیت ۶ تن گواهینامه پایه دوم و برای دارندگان وسایل نقلیه از ۶ تن به بالا و ۲۷ نفر سرنشین گواهینامه پایه یک صادر می‌شود و گواهینامه‌های قبلی معادل سازی خواهد شد.
گواهینامه «ب۱» معادل پایه ۳ و گواهینامه‌های «پ۱» و گروه «ت» معادل پایه یکم است که در هنگام تعویض گواهینامه معادل سازی می‌شوند. فقط کسانی که گواهینامه «پ۱» گرفتند برای معادل سازی گواهینامه خود به «پایه یک» باید مجددا آزمون بدهند.
در گذشته اعتبار گواهینامه‌ها پنج ساله بود، اما بر اساس آیین نامه جدید به ۱۰ سال افزایش یافته است. البته گواهینامه افراد بالای ۷۰ سال اعتباری پنج ساله دارد، افراد بالای ۷۰ سال به بالا باید هر پنج سال یکبار برای تمدید گواهینامه خود برای کنترل سلامت روحی و جسمی به پزشک مراجعه کنند.
همچنین دارندگان گواهینامه‌ها موتورسیکلت و پایه سوم در سال اول با یکسری محدودیت تخلفات حادثه ساز، تصادفات منجر به فوت، جرح و خسارت مواجه بوده و در صورت بروز این حوادث گواهینامه آنها ابطال شده و باید مجددا آموزش‌های لازم را بگذرانند. دارندگان گواهینامه «ب۱» به مدت یک سال نباید خارج از شهر و در جاده‌ها رانندگی کنند و تنها در صورتی که یکسال از اعتبار گواهینامه‌شان گذشته باشد می‌توانند در جاده‌ها رانندگی کنند.

Amin بازدید : 30 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

با نزدیک شده به روز سرنوشت ساز ۲۴ خرداد و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و شهرستان دزفول خبرهای متعددی از گوشه و کنار به صورت رسمی و غیر رسمی در خصوص شکل گیری ائتلافهای مختلف به گوش می رسد که نشان دهنده اهمیت این نکته است که هم نامزدها و هم سیاسیون شهر به این امر واقف شده اند که حضور کاندیداها در عرصه انتخابات شورای شهر دزفول به صورت انفرادی نمی تواند نتیجه مطلوبی برای شخص کاندیدا و شهر داشته باشد، از این رو سعی شده است لیستهایی در قالب ائتلاف از تعدادی از نامزدهای هم طیف و هم فکر تشکیل شده و حتی در میان این ائتلافها نامزدهایی به چشم می خورند که پیش از این به لحاظ دیدگاههای سیاسی و فرهنگی با یکدیگر کاملا در تضاد بوده اند.
در این خصوص قطعا تشکیل ائتلافی واحد با در نظر گرفتن شایسته سالاری می تواند مسیر را برای کسب آراء مردم و تشکیل شورایی قوی و کارآمد هموار نماید.
اما در این میان تعدد گروهها و ائتلافها می تواند آفتی برای حضور افراد شایسته در دور چهارم شورای اسلامی شهر دزفول بوده و موجب تشتت و پراکندگی آراء شود و بدین شکل افرادی که شاید توانایی و لیاقت حضور در شورا را نداشته باشند با آرائی فامیلی، طایفه ای ، سیاسی و صنفی وارد شورای شهر شوند که لطمات آن بر همگان روشن و مبرهن است.
با توجه به اطلاعات واصله که خبر از تشکیل بیش از ۸ ائتلاف!!! از طیفهای همسو و غیر همسو می دهد، بیم آن می رود که این ناهماهنگی و تعدد ائتلافها موجب بروز پدیده فوق الذکر گردد.
متاسفانه با نگاهی سطحی به چینش اکثر ائتلافها و حامیان آنها می توان به این نکته پی برد که برخی جریانهای سیاسی با ایجاد ائتلافهای متعدد و همسو سعی بر این دارند که در لیست نهایی ائتلاف واحد دزفول اکثریت نامزدها از همفکران و هم مسلکان آنها باشند.
شب گذشته جلسه ای در خصوص وحدت ائتلافها جهت اعلام ائتلافی واحد برای دزفول در یکی از حسینیه های دزفول تشکیل گردید که در این جلسه ائتلافهای ذیل شرکت داشتند:

۱- ائتلاف آزادگان خدمتگذار با نمایندگی(شیح عطا سجادی) وابسته به طیف اصولگرایان
۲- ائتلاف حماسه سازان خدمت با نمایندگی(بهزاد جولایی) وابسته به طیف اصولگرایان
۳- ائتلاف فرزندان دزفول با نمایندگی(علیرضا زمانی راد) وابسته به طیف اصولگرایان
۴- ائتلاف جامعه مهندسین با نمایندگی(پورجاهد) وابسته به طیف اصولگرایان
۵- ائتلاف دزفول باوران۱۴۰۴ با نمایندگی(غلامعلی عنایت مهر) طیف منتسب به سید حسن رجبی
۶- ائتلاف جبهه پایداری با نمایندگی(محمد حسن ژولاپور) وابسته به طیف اصولگرایان
۷- ائتلاف جوانان دانشجو با نمایندگی(مهدی ابوماهیگیر) وابسته به طیف اصولگرایان
۸- ائتلاف آبادگران با نمایندگی (قدرت اله متین) طیف منتسب به سید احمد آوایی

هر چند تعدادی از افراد حاضر در جلسه نسبت به چینش ائتلافها جهت اعلام نظر برای تعیین لیست واحد اعتراض داشتند اماپس از چندین ساعت بحث و گفتگو لیست ۲۱ نفره ای متشکل از ۸ ائتلاف فوق با رای حاضران انتخاب گردید که با نگاهی به دیدگاههای ائتلافها و نمایندگان آنها می توان به نحوه ی و نحله فکر ی غالب انتخاب شدگان پی برد.
در انتهای این جلسه تعدادی از شرکت کنندگان حاضر به امضای صورتجلسه نشده و  با نارضایتی جلسه را ترک کردند.دلایل افراد مذکور جهت نارضایتی این بود که عده ای در این لیست ۲۱ نفره قرار گرفته اند که هنوز صلاحیت انها توسط هیئت نظارت استان احراز نشده و برخی دیگر  نحوه انتخاب اکثریت افراد لیست را مهندسی شده دانسته و چینش این افراد را از پیش تعیین شده قلمداد نمودند.
گذشته از اینکه برخی افراد که جهت این تصمیم گیری مهم و سرنوشت ساز برای شهر دزفول در این جلسه دعوت شده بودند فاقد هرگونه پیشینه سیاسی ، اجتماعی موثر در شهرستان بوده و هستند، متاسفانه برخی دیگر از این مدعوین با عملکردهای نسنجیده و احساسی خود در گذشته لطمات سنگینی را به پیکره شهرستان وارد نموده و کماکان حاضر به عقب نشینی از مواضع تند و غیر اصولی خود نیستند.
حال سوالات ذیل در خصوص نحوه انتخاب این ائتلاف ۲۱ نفره در ذهن ذهن مردم و اصحاب رسانه متبادر است:

۱- نحوه شکل گیری این طیف ها و جریانها چگونه و بر چه اساسی بوده است؟
۲- این گروهها سخنگو و انعکاس دهنده افکار و مطالبات چه تعداد و اقشاری از مردم دزفول هستند؟
۳- ضریب نفوذ هر یک از این ائتلافها در بین عامه مردم به چه اندازه است؟
۴- آیا طبق اصول و قواعد سیاسی و انتخاباتی نمی بایست سهم کسانیکه دارای محبوبیت بیشتری بین مردم هستند و از آراء بیشتری برخوردار هستند در این ائتلاف بیش از دیگر ائتلافها باشد؟
۵- کسانی که در این لیست ۲۱نفره گنجانده شده اند تا کنون چه فعالیت و حرکت سازنده ای در خصوص حل مشکلات شهر داشته اندو حضور انها در مقاطع حساس در جریانها مختلف شهرستان چگونه بوده است؟
۶- آیا لیستی که با اعمل نفوذ یک جریان سیاسی خاص شکل گرفته باشد شانسی برای رای آوردن در این انتخابات خواهد داشت؟
۷- با توجه به آگاهی مردم فهیم دزفول از سابقه برخی افراد حاضر در این لیست که به نوعی عملکردشان مشخص است آیا حضور چنین افرادی به کلیت این لیست که برخی از آنها افرادی موجه و مورد قبول مردم هستند لطمه وارد نخواهد کرد؟!

امیدواریم صاحبنظران واقعی و دلسوز که به واقع بدون هیچگونه چشم داشت نسبت به کسب قدرت و سهم خواهی، صرفا دغدغه پیشرفت و توسعه دزفول را دارند در اندک زمان باقیماند تدابیری در خور و شایسته جهت تشکیل ائتلافی فراگیر که مورد قبول قاطبه ی مردم باشد اتخاذ نموده تا بدین شکل ضمن تشکیل شورایی متشکل از افرادی کارآمد و متخصص زمینه حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای در ۲۴ خرداد فراهم شده و شاهد خلق حماسه ای سیاسی از مردم شریف و فهیم شهرستان دزفول باشیم.

Amin بازدید : 12 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان)بنقل از روابط عمومی دادگستری دزفول،عباس حسینی پویا هدف از تشکیل این ستاد را برقراری امنیت انتخاباتی و ایجاد فضای سالم و پرشور جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد.
اولین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی دزفول با حضور مسئولان امنیتی و اطلاعاتی به ریاست رئیس دادگستری این شهرستان برگزار شد.
عباس حسینی پویا هدف از تشکیل این ستاد را برقراری امنیت انتخاباتی و ایجاد فضای سالم و پرشور جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد.
وی ادامه داد: در این جلسه موضوعاتی همچون حساسیت انتخابات آتی در شرایط کنونی منطقه، پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی به وسیله بهره گیری از ظرفیت های موجود، تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب و تشکیل جلسات آموزشی برای نامزدهای انتخابات شهر و روستا و … مورد بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.
رئیس دادگستری شهرستان دزفول افزود: این ستاد تا پایان انتخابات به صورت مستمر برگزار می شود و باتوجه به همدلی خوبی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد، انتخاباتی سالم، پرشور و بدون حاشیه در این شهرستان پیش بینی می شود.

Amin بازدید : 13 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) بنقل از انصار حزب الله دزفول،در چند روز اخیر همشهریان زیادی با انصار تماس حاصل نمودند و مطالب زیادی پیرامون انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا و نحوی بررسی صلاحیتها بیان داشتند. برخی از این دغدغه ها و اعتراضات را به مسئولان امر اطلاع دادیم و شاهد بودیم که برخی از مسئولان شهرستان نیز تلاش نمودند تا مطالبات مردمی و معترضین به رای هئیت نظارت را رسیدگی نمایند و زمینه برای حضور همه سلایق فراهم شود.
نظر مجموعه انصارحزب الله در خصوص بررسی صلاحیتهای شورای شهر دزفول با وجود برخی از نگرانیها و احترام به برخی از دوستان عزیزی که سابقه خدمتشان به نظام و شهرستان و توانمندیشان در جایگاه شورا و رشادتهایشان در طول دفاع مقدس در دفتر افتخارات دزفول ثبت و ضبط شده است و در شرایط حاضر طبق نظر و رای مراجع قانونی نمی توانند در عرصه رقابتهای انتخاباتی حضور یابند، این است که، مجموعه انصار مطیع قانون است و امیدواریم که با درایت مسئولان و توجه به دغدغه دلسوزان و مردم عزیز و جایگاه دزفول بعنوان دومین شهر استان، نسبت به بررسی دقیق تر صلاحیت نامزدها طبق مر قانون اقدام نموده تا زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب فراهم گردد.
انتخابات شورای شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید ساده از کنار آن عبور کرد؛ قرار است مقدرات شهر را به مدت ۴ سال بدست منتخبین بدهیم که در ۲۴ خرداد به آنها رای داده ایم ، افرادی باید پا به عرصه بگذارند که توانمند و متعهد و منافع شهر را فدای مسائل قومی و سیاسی خود ننمایند و سابقه ای درخشان داشته باشند.
دشمنان این دیار تلاش فراوانی می کنند تا انتخابات این دوره با اقبال مردم مواجه نشود ، لذا همه باید با تلاش خود باعث نامیدی دشمنان گردیم.

Amin بازدید : 12 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام كرد: تصويب پيشنهاد يكنواخت‌سازي تعرفه مكالمات تلفن همراه در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، به معناي افزايش هزينه‌ها نيست و افزايش يا كاهش هزينه تلفن همراه به رفتار مشتركين و شيوه عمل اپراتورها در فضاي رقابتي بستگي دارد.



به گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي دكتر محمد علي فرقاني كاهش تعرفه‌ها نسبت به ميانگين، حذف هزينه جابجايي، ساده‌سازي و شفاف‌سازي تعرفه ها، يكسان‌سازي تعرفه پايه براي تمامي اپراتورهاي تلفن همراه، ايجاد و توسعه شرايط رقابتي و عدم وابستگي نظام تعرفه‌گذاري به طرح شماره‌گذاري را از مزاياي تعرفه يكنواخت پيشنهادي عنوان كرد.
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در تشريح مزاياي طرح پيشنهادي گفت: تعرفه‌هاي مكالمات تلفن همراه شركت مخابرات ايران بر اساس مصوبه سال 1383 شوراي اقتصاد مبتني بر شهري و غير شهري تنظيم شده است كه در آن تعرفه مكالمات صوتي مشتركين بر اساس 92 نقطه بين شهري كشور محاسبه مي شود. به اين ترتيب در صورتي كه مشتركي در نقطه PC كرج سيم كارت دريافت كرده باشد به عنوان مشترك آن PC ثبت شده و چنانچه با مشتركي كه در PC كرج ثبت شده باشد تماس برقرار كند تعرفه مكالمه او دقيقه اي 447 ريال محاسبه مي شود. ولي در صورتيكه با مشتركي كه در منطقه‌اي ديگر حتي در مجاورت منطقه خود مثلا در PC ورامين ثبت شده باشد، تماس بگيرد تعرفه مكالمه او دقيقه‌اي 760 ريال محاسبه مي شود.
وي افزود: اگر همين فرد از منطقه خود خارج شود و به عنوان مثال به تهران سفر كند براي تمامي تماس‌هاي ايجاد شده توسط او و همچنين تماس‌هايي كه با او گرفته مي شود براي هر دقيقه مكالمه هزينه جابجايي به مبلغ 89 ريال براي وي در نظر گرفته مي شود.
دكتر فرقاني با اشاره با اينكه  ساختار فعلي تعرفه‌گذاري مبتني بر ساختار قديمي شركت مخابرات كشور تعريف شده، عنوان كرد: اين ساختار با ماهيت شبكه‌هاي تلفن همراه و همچنين روند تعرفه گذاري در دنيا مغايرت داشته و موجب اتلاف منابع شماره‌گذاري نيز شده است. ضمن آنكه دو اپراتور ديگر تلفن همراه يعني ايرانسل و رايتل نيز از ساختار تعرفه‌اي يكسان استفاده مي‌كنند بر همين اساس تعيين تعرفه يكنواخت براي شبكه تلفن همراه شركت مخابرات ايران نيز اجتناب‌ناپذير است.
رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تصريح كرد: بر اساس آمار ترافيكي اندازه‌گيري شده در شبكه تلفن همراه شركت مخابرات ايران 70 درصد مكالمات شبكه تلفن همراه، شهري  و 30 درصد بين شهري است و ميانگين وزني هر دقيقه مكالمه با احتساب جابجايي 537 ريال است، كه بر اين اساس و با توجه به تعرفه ساير اپراتورها و همچنين قيمت بازار، الزام كميسيون  و رگولاتوري در پروانه‌هاي صادره براي تعيين تعرفه پايه، تعرفه يكنواخت 515 ريال براي يك دقيقه مكالمه صوتي  سيم كارت دايمي به كميسيون پيشنهاد شده است.
دكتر فرقاني افزود: قيمت پيشنهادي براي تعرفه پايه نسبت به ميانگين موجود كمتر در نظر گرفته شده است و رفتار اپراتورها در بازار رقابتي نشان مي‎‌دهد كه اپراتورها براي رقابت و جذب بيشتر مشتركين، تعرفه هاي خود را كمتر از تعرفه پايه تعيين خواهند كرد و از ظرفيت 20 درصد اضافه بر تعرفه پايه كه در پروانه ها پيش بيني شده است استفاده نخواهند كرد. بر همين اساس براي اكثر مشتركين كه در قبض هاي خود تركيبي از مكالمات شهري و بين شهري و جابجايي دارند، هزينه ماهيانه كاهش مي يابد.
Amin بازدید : 24 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
با توجه به ارائه خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی که از هفته جاری کار شناسایی دفاتر در سطح استان آغاز شده است و در شهرهای مسجدسلیمان ، شوش ، رامهرمز ، اندیمشک و سایر شهرها در حال اجرا و ارائه ماژول مربوطه پس از تأیید قرارداد دفاتر ذیربط از طریق تشکل صنفی که به زودی در کلیه دفاتر عضو ارائه خواهد شد ، لازم است مدیران محترم دفاتر نرخهای مصوب را که توسط بازرسین محسوس و نامحسوس کارگروه استانی ارائه دهنده خدمت و انجمن نظارت خواهند کرد ، نرخها چاپ و در تابلو اعلانات جهت اطلاع عموم نصب گردد.
لازم به یادآوری است دفاتری که به صورت وکالتی و یا سایر موارد بدون اطلاع کارگروه به دیگری منتقل شده اند و یا به دفتر پیشخوان تبدیل نگردیده اند نمی توانند هیچ خدمتی را ارائه نمایند.
Amin بازدید : 14 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

فروش سيم كارت هاي اعتباري رايتل(تصويري) در دزفول شروع شد جهت خريد و تهيه ي اين سيم كارت به آدرس:دزفول بلوار پيام آوران روبه روي شهرداري منطقه 1 و يا با شمارهاي 09377796106و06415260665تماس حاصل نماييد.

اقاي امين نورابادي

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 7,906